Så vad gör jag det för?

 
Bara för något år sen så exploderade hela världen i samma veva med Instagram att träning var trendigt.
(iofs alltid varit, tycker jag)
Under hashtags som #fitspo #aldrigvila #icaniwill, listan kan göras lång. Så ser vi att människor har mål dom vill uppfylla.
Under större del av mitt liv har jag under någon form tränat, och jag tänkte försöka beskriva vad jag vill uppnå med min träning.

  • Jag vill springa minst ett marathon samt ett ultramarathon.
  • Kunna bestiga ett berg utan att känna att "Fyfan vad jobbigt, inte ett steg till".
  • I framtiden kunna klättra och bli bra på det.
  • Undvika skadorna jag har haft efter min operation på v. knä för ca. 5 år sedan. 
  • Klara av milen på 36 minuter.
  • Ha existerande vader som faktiskt kan fylla en funktion i ett par byxor. (jag vet att det är genetiskt etc. skulle dock vara trevligt att ha lite större vader..)
  • Alltid vara starkare än Emmas lillebror.
  • Bli duktig på yoga, för jag har insett att det är något helt fantastiskt och underbart för kroppen.
 
Det var typ en sammanfattning. 
Förövrigt är jag en sån idiot som ler när jag springer, så hata mig inte. 

 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0