sommar-göra.

 
 
Sommaren inleddes med att Andreas tog studenten.
Det var extremt varmt och alla var glada!
Sen åkte jag och min lillasyster till Turkiet!
Vi var i Alanya under en veckas tid för att sola, bada och äta gott.
Jag har läst en hel del böcker.
När jag var hemma igen var det festival i staden vi bor i, 
så vi besökte öltältet några kvällar i rad.
Under en av sommarens kanske finaste dagar åkte jag och Sofie
 till Stockholm för att sjunga oss hesa och lyssna på Håkan.
(enligt min bror syntes vi på tv i kanske 3 sekunder)
Theres och jag paddlade kanot för första gången i våra liv.
Vi var ute i fem timmar vilket resulterade i blåsor och träningsvärk.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0