Skolarg.

Sitter med min bästa mysdress i Andreas säng och är förbannad.
Förbannad på skolan, läxor, prov och på att vi knappt har tid att andas bredvid varandra.
Men min fina överraskar mig med favoritmackan som bara han kan göra.
(jag sms:ade honom när jag visste att han befann sig i köket och bad om denna överraskning).
Och han kommer låta mig äta den i hans säng... trots att jag alltid spiller och smular.
Han är fin min kille.
Och han står ut mig trots att jag har lågtblodsocker (=blir en ordentlig satansbitch) och
hatar skolan (vilket gör mig ännu mera satansbitchig).

Kommentarer
Postat av: edgar

puss emmso!

2012-03-21 @ 23:36:37
URL: http://justforedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0