gårdagens veckodag.

Igår var det lördag.
Jag vaknade på det finaste sättet av pussar,
men dessa var från en kille som var fullt påklädd och med knutna skosnören.
För 09.00, på en lördag, skulle denna unge man jobba.
Därför började min morgon med en tidig promenad hem.
Efter frukost kalasade jag på min dagliga espresso och GUDOMLIGA vindruvor.
Det var även dags att städa det där hopplösa rummet.
Men i rättan tid fick jag ett sms som sa att jag borde ta och följa med
till teatern som hade utförsäljning.
Sagt och gjort,
jag skulle sällskapa Tilda till Teatern.
Därför var det passande att måla lite läppar.
Ute var det otrevligt grått,
den där vårsolen har varit saknad i helgen!
På teatern var det hemskt utplockat
Men dessa fick följa med hem.
Jag kände mig lite som en astronaut i dem.
Andreas tycker att jag nu kan bli en ny medlem av Spice girls.
Till kvällen lagade jag middag och bakade efterrätt.
Och vann x-antal omgångar på Familjegeni.
Fin Lördag.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Låter najs!

2012-03-18 @ 13:09:14
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0