Polaren Per är kärlekskrank.

Under de senaste dagarna har jag lagat en-(kvinnas)mans-portioner.
(tadaa kvällens middag)
(och nej jag går inte på någon tramsig diet, jag var bara för lat för att skala potatis)
Det har varit svårt då jag nästan alltid lagar till minimum 6 personer.
(dock klagar inte hundarna)
Nu ska jag åtminstone få laga två-mans-portioner igen.
(och få tillbaka min alldeles egna "täckestjuv" på kudden bredvid)
För inatt landar min finaste person i Sverige igen.
(vilket betyder att den här bloggen kommer få finfina bilder igen.)
(lär ju komma en hel del från Island som min Andreas besökt)
Men först ska jag näst intill kväva den där killen som jag älskar så satans mycket med pussar och kyssar och allt vad kära personer gör.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0