Ombytta roller.

Fick just veta att Andreas tittar på en film som innehåller kärlek.
Chockad.
(vanligtvis är det jag som vill titta på kärlek och måste tjata i minst en timme + bli hemskt sur
när Andreas visar upp de olika Pang-pang-dö-filmalternativen innan han ger upp och snällt låter mig bestämma.)
(Och ja, Andreas får även ibland titta på sina filmval. Men då somnar jag oftast)
Jag själv har varit hemskt manlig idag och skruvat ihop IKEA-saker.
Det här betyder alltså att jag är den nya mannen i huset!
(En man som gråter till extreme home makeover och bakar)
Jag vet.
Killar kan gråta och laga mat (koka pasta gills inte!!!!!!)
och tjejer kan spika och spela tvspel (ehm right?! Min IKEA-skohylla blev inte rak..)
Fy skäms på mig och mina ideal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0