inflammerad tand.

idag agerade jag moraliskt stöd när Andreas besökte tandläkaren.
eller rättare sagt, jag tvingade mig in i rummet där Andreas skulle undersökas.
Trots att han tyckte att jag gjort mer än tillräckligt genom att följa honom till väntrummet.
Inne i det där rummet konstaterades att en viss visdomstand hade blivit inflammerad.
Och därför orsakade hemsk smärta samt feber och alla andra otrevliga symptom som man tydligen
kan få av otrevliga tänder.
Nu på de senaste timmarna har jag suttit på ett hemskt spännande möte inför ett kommande projekt
men innan dess sprang jag förbi och köpte Andreas favorit smoothie
och bäddade ner honom i soffan.
På det här mötet serverades kaffe, som jag såklart drack av
konsekvensen som denna handling förde med sig:
Att jag inte är det minsta trött men borde verkligen sova
speciellt om jag ska klara av att befinna mig i skolan 08.00.
Det är mycket skola kräver av sina slitna, något kaffeberoende ungdomar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0