det luktar tårta.

När jag skriver det här har jag exakt två timmar och sju minuter kvar att leva som en oskyldig 18 åring.
Mamma och jag har redan dragit igång med tårtbakandet,
(Andreas hjälpte till)
för fira det här med att man blir ett år äldre med tårta måste man ju.
Annars myser jag i sängen med mina arbeten som redan delats ut av skolan.
Och så lyssnar jag på gosiga fina P3.
Dessutom hade jag ett mindre trevligt möte med min Rektor idag.
Och jag måste bara säga:
Usch vad jag avskyr, hatar och HATAR trångsynta människor som tänker mer på
statistik än elevernas välmående.
Synd för honom att jag har samlat på mig massor av argument och ska besöka
hans lilla kontor med mina glitterskor imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0