Break the right leg or just kill the heart.

Nu äntligen är jag inte helt sängliggandes med den hemska influensa som har varit bosatt i min kropp i över en vecka.
Dock missade jag första dagen på bokrean idag. Ganska sur för det faktiskt.
Hoppas på att min kropp orkar ta sig till bokhandeln imorgon då min hjärna skriker efter olästa ord och inspiration.
det jag har märkt under denna vecka i sängen (mer än att västra sidan av grönland ser ut som en gubbe på kartan i en viss vinkel) är att:
dagens skola inte har i tanken att eleverna är mänskliga och faktiskt kan råka ut för influensan och därmed
också missa en hel veckas undervisningen.
otroligt synd måste jag säga.
MEN. nu ska jag låta en optimistisk fläkt fylla mitt liv.
och fortsätta räkna upp skillnader mellan stoicismen och epikurismen.
(ja jag ifrågasätter varför jag valde filosofi framför matte E just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0