Magont och kärlek

(En av Emmas favoritblommor som hon alltid tjatar om att vi ska gå under när vi hälsar på Paris någongång i framtiden tillsammans.)
Just nu sover Emma, 2 m bakom mig.
Jag lyckades få henne att somna efter att hon haft en fruktansvärd magont, det är både spännande
och förvånansvärt skrämmande att se hur kroppen kan reagera på olika saker, hur kaffe kan få en pigg, hur för mycket sötsaker får en illamående osv.
I vilket fall så har jag jobbat mycket och har en intervju för ett nytt jobb som jag inväntar att få tid till,
jag reser mig igen. Som våran egna lilla blatte Thorsten Flinck skulle säga.
  • Jag är inte många kr från att köpa mina egna studiolampor och kunna börja ta porträtt som aldrig förr
  • Jag tror jag har börjat förstått vad innebörden av att ha skolan som en trygghet.
  • Och jag önska just nu att jag kunde väcka Emma och säga att jag har två biljetter till Paris, och att jag har packat hennes väskor. Men men, det får ske vid ett annat tillfälle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0