Hejhej sommar

Så här fin var vår midsommar, enligt fröken Hallencreutzs mobil.
och den människan är väldans fin och det är vi som myser i sovsäckar på bryggan dagen efter midsommarnatten (som förövrigt spenderades i ett tält, där camping var förbjudet
och vår middag blev uppäten av en hund
och vi blev anklagade att ha snott en GB-glass gubbe
men Andreas pratade med den arga kiosk- samt, hundägaren och istället fick vi nybakade baguetter).
Och det här var ju inte ett så aktuellt ämne att blogga om, som Andreas aka "ViktigPetter"
var tvungen att poängtera.
Men jag saknar sommaren (och min iphoto behöver uppdateras med nya bilder)
(fast det är svårt utan kamera)
och vem säger att irrelevanta ämnen är dumma ämnen?
Och nu ska jag fortsätta plugga då det är omöjligt att förföra Andreas idag.
Han myser hellre med spanska verb och drygar genom att sjunga med i min spellista.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0