3 saker som jag hatar och avskyr och som gör mig oerhört bitter.

1. När någon som jag är bekant med möter mig och Andreas och säger "Hej Andreas".
(sedan NÄR gjorde jag om min navel till en osynlighetsknapp?!)
2. Personer som inte tittar en i ögonen när man håller en konversation.
(Nej man behöver inte glo in i den andre personens ögon, men att titta upp i tak respektive ner i golv och slutligen taket igen får bara alla inblandade att känna sig obekväma)
3. Att få slappa och mesiga kramar/handslag. Kan vara det vidrigaste som finns.
(varför ens utbyta kroppskontakt om man inte tänker göra det ordentligt?!)


Kommentarer
Postat av: madde

Hej. Åh nu vet jag inte alls om det var det du faktiskt syftade på men jag kände i alla fall att jag var ett praktexemplar av punkt nummer 1 när ni gick förbi oss på loppisen och jag ropade "hej andreas!" för att få er uppmärksamhet och sedan inte ens hälsade på dig och insåg två sekunder efter att ni hade gått att det ju var fett dumt eftersom jag faktiskt spenderar i alla fall tre timmar i veckan ungefär två decimeter ifrån dig och tycker att du är himla trevlig. Och för det beteendet har jag ingen ursäkt att komma med överhuvudtaget, det var bara dumt av mig. Men det låg ingen dum baktanke i det överhuvudtaget vill jag att du ska veta i alla fall! Jag tycker om dig!:)

2012-04-11 @ 20:47:53
URL: http://made.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0