tema naket.

vaknar.
skrapar ur det sista som finns kvar i sojayoghurtpaketet.
borstar tänder, målar läppar och trötta ögon.
cyklar i regn. (puss på regnjacka)
leker galen professor med ström och magsyra (laborationslektioner).
bakar chokladbollar. med pärlsocker till Andreas. (jag har faktiskt små söta jag-är-en-bra-flickvän-stunder, ibland.)
knackar på en dörr, pussar Andreas och ockuperar hans säng.
besöker optikern då Andreas tror att han har en kontaktlins bakom ögat.
får besked att det var falskt alarm, för om linsen fastnat bakom ögat skulle Andreas ögonvita blivit gul av om-linsen-finns-i-ögat-blir-ögat-gult-medlet.
går hem till Andreas med fyra vita ögon.
äter chokladbollar.
pratar om djupa saker under täcket.
tar mig hem i blå regnjacka.
äter.
snorar/hostar/äter ipren/tycker allmänt synd om mig själv.
Det var fasen ingen naken onsdag.
Imorgon ska jag ha tema GuldSkablaggeSolskensTorsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0