farväl, ekologiska majskolvar och bokstäver.

(jag hittade min favoritskjorta och firade med att mysa runt i den hela dagen)
Annars har min tisdag genomsyrats (man kanske inte kan säga så men jag skrev så ändå, ha!) av hejdå, ekologiska majskolvar och skolböcker.
Jag var tvungen att säga hejdå till min fina vän som ska upptäcka London i ett år. När personer som ligger nära mitt hjärta ska försvinna ett tag får jag kraftig seperationsångest. hemskt.
Något lite gladare var att jag just fick tre kassar ekologisk mat levererat till dörren. mammas påhitt.
Sist men inte minst fick jag ett brutalt uppvaknade när jag slog upp och kritiskt granskade de kommande veckornas prov/arbeten/läxor. adjö kära fritid, det var fint så länge det varade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0