siden.

här sitter jag i min randiga sidenpyjamas kvällen innan veckans första föredrag.
oinspirerad till hundra,
men trots att jag saknar: inspration, bakrundsfakta, och slutsatser
så ska jag tydligen prata inför min klass om någonting så facinerande som tandidentifiering.
kriminalteknik är kul när man får skvätta blod och sticka nålar i fingret.
det är inte så kul att prata om saker man glömt bort att läsa på om.
så.
här sitter jag alltså.
fast. jag har faktiskt en hel flaska glögg till mitt förfogande.
och så har jag haft den kanske finaste morgonen.
(borträknat födelsedagar och julaftnar, (julafton i plural?) ).
För istället för att vakna upp skitsur som alltid.
vaknade jag som världshistoriens gladaste samt mysigaste tjej.
Andreas var nog i chock hela dagen pga den underbara morgonvarelsen han har fått skåda.
men det händer nog aldrig igen.
fast det var trevligt att prova på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0