Den där Veronica Maggio.

Jag och mina två systrar besökte konserthuset i vår stad.
För Veonica var där och sjöng.
Jag har alltid tyckt att hon är hemskt bra, men satan vilken liveröst hon levererade låtarna med.
Jag är verkligen supernöjd.
Det enda som var lite tråkigt var att konserten var just i ett konserthus, för det blir ju ganska naturligt en spänd stämning mellan publiken och artisten.
Och jag saknade faktiskt att dansa till låtarna i trängseln.
Jag fick lite dans, för Veronica tyckte att publiken skulle stå och dansa till låten "jag kommer".
Sammanfattningsvis. Alla hattar av för den där Veronica Maggio. Underbart.

Kommentarer
Postat av: jonna

hon var så himla grym

2011-11-03 @ 23:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0