ByeBye till plus och minus och gånger och delat. (snart!)

det är ju så (som nog ingen kan ha missat) att vi är på väg mot julen.
det här betyder kanske lussebullar, glögg, ljus, och snö för vanliga dödliga.
men i skolans öron betyder det helt enkelt att en del kurser avslutas
och nationellaprov bör (med alla medel) tryckas in (så många och mastiga som möjligt).
Som det kanske är känt så spenderar jag min gymnasietid på en NV-linje.
Om exakt en vecka avslutas äntligen min gymnasietids sista mattekurs.
(eller inte riktigt, men det sista nationellaprovet i matematik är då åtminstone)
Jag är ganska så lycklig över detta faktum.
Det här nationella som man då prompt måste ha
har gett mig, min mattebok och min miniräknare samt peppmusik överflödigt med kvalitetstid.
det har gått lite i överstyr.
jag har döpt min miniräknare.
Torbjörn.
Och nu ska jag och Torbjörn lösa ännu fler matteproblem!
Torbjörn i en superhjälte-pose
det här en min sista mattebok på gymnasiet (LYCKA!!!!!!!!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0