En annan dag i den där staden New York

Trots att jag vaknade upp med en hejdundrande förkylning och inte kunde använda min näsa var jag (som bilden visar) onaturlig överlycklig utanför Betsey johnson (fast man kan nog inte vara annat än lycklig utanför hennes butiker).
vad lillasyster håller på med på bilden är dock oklart.
jag har även införskaffat mig ett helt förråd av "mina" body mists från victoria´s Secret.
Nu ska jag fortsätta snora här på hotellrummet medan alla andra kvällsshoppar!
Så nu är jag sur igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååååh avis!

2011-12-27 @ 10:45:55
Postat av: lillebrorsan

hahaha nice!! ta med filmen i bloggen ;)

2011-12-30 @ 14:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0