Solkräm.

Det här är förövrigt bilder från vår sista kväll i Grekland när vi gick på upptäcktsfärd och hittade det kanske mysigaste stället någonsin.
Idag är en bitter dag.
En fruktansvärt bitter dag faktiskt!
Och bara för att det har varit en så fruktansvärt-bitter-skit-dag så började jag precis längta tillbaka till Kefalonia.
(Ön där jag och Andreas spenderade en vecka när vi fortfarande hade sommarlov)
För trots att vi blev av med 50€.
Jag brände sönder hela min superbleka hud och fick leva med en solskyddsfaktor 50+.
Serverades pizza med tjocka falukorvsbitar när vi beställt pepperoni pizza.
Jag spydde i Andreas knä under en buss resa.
Så fanns det liksom inga bittra dagar där.
Så imorgon tycker jag faktiskt att solen kan lysa lite extra mycket på mig och min allra finaste, (och på alla andra så klart) för jag tror faktiskt att vi kan behöva det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0