Kefalonia, Grekland Del 1

Dag 1: När vi kom fram runt 12 på natten, så satt en nyckel i dörren och vi öppna och gjorde oss redo för natten.
Den dagen var vi bittra. (och ni är väl inte dumma nog att tro att bilderna är tagen på natten?)
Jag tror jag ha fotat så hotellet ser finare ut än vad det riktigt var. Men här är en lite bättre bild på hotellet.
Dag 2 så begav vi oss för att leta frukost, vi memorerade vägen hem och köpte lite bröd, ost och marmelad.
Bakom Emma så var våran favorit butik, med den billigaste marmeladen.
Vi tackar och bugar. Jag traskade runt med min Fjällräven väska, som dock tog självmord sista dagen.
Vila i frid fina väska.
Om ni lägger märket till omgivningen så är vi i Skalas "centrum".
Syns väl att det är centrum va?
- Vad fan vill du?
Här är ett såkallat berg, finns många olika, och de är inte särskilt sällsynta.
Jag tyckte att stranden var såhär bra.
Försättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0